Tuesday, March 29, 2011

RESTING

LOCATION : WORKSTATION
SONG : I'LL STAND BY YOU

Hehehe, dpt gak aku berbual ngan ko blog. Sebenarnya, aku tersangatlah lapang sekarang ni. Serius!!! Tak main-main. Kerja memang takde. Rasa happy. As KUNK said "We deserve this...". Terdiam aku sekejap. Tak sangka benda macam tu akan keluar dari mulut KUNK. Tapi aku setuju je lah. 

Hari ni dah selasa. Dah dua hari aku berlakon buat kerja. Susah amat. Macam mana orang boleh berlakon buat-buat ada kerja. Tak leh nak imagine. So far, buat je kerja-kerja planning untuk upcoming cycle. And prepare some advance work for next week.

Appraisal pun dah settle. Alhamdulillah. Sekarang ni aku sorang-sorang je kat opis nih. Lampu sebelah depan dah terpadam. Bukan terpadam sendiri. Tapi ada orang padamkan tadi kot. Hehehe. Scary? No lah. Sikit-sikit je. Hahahaha.

Sekarang sibuk dok design condo punya interior. Ntah bila jadi nanti macam mana la agaknya. Hopefully cool la. Dah mintak penasihat peribadi aku punya pendapat. Sape lagi, SN la. Tiba-tiba, dia yg terlebih excited. Kelakar bila aku tunjukkan dia perabot-perabot yg aku gi usha hari tu. SN cakap "You got a very high taste..". Mungkin sbb tu tak kawin lagik. Ohoi!!!Che Mek Molek....!!!





# dapat tgk LAT, Kampung Boy, Sebuah Muzikal...Love it!!!

LOVE, ZAID . . .

No comments:

Post a Comment