Saturday, March 26, 2011

CUTI = BEST

LOCATION : BEDROOM
SONG :POOR MISGUIDED FOOL

Alo tuan blog,

Apa bikin pagi2? Takde la pagi sangat, dah jam 8.30. Sempat gua melayan kartun kat NTV7. Best amat sbb smlm cuti. Dok rumah, tak diganggu oleh phone calls. Dah pesan kat budak2 KL, yg aku cuti. Jgn nak kacau. Hahaha.

Dapat gak akhirnya copy gambar2 dari Cik Sayra. Nice ha. Dapat tgk gambar2 yg mengembalikan memory. Lalalala. Poyo lak gua rasa. Paling mahal gambar aksi2 kat pool mcm majalah Mangga. Lama dowh tak tgk majalah tu (ye ke? leh caya ke?). Hahaha.

Ramai pulak yg bertanya hari tu : "EMO LAGI KE?"

Ramai yg concern rupanya. Terasa diri di sayangi. Grrr...Tapi yg paling penting, nasihat dari seseorg. Aha. Malu ah nak citer (*muka dah merah nih...hitam2 pun bole nampak merah ke?). Yelah, tak salahkan sape2, diri sendiri yg fragile. 

Oh, aku lepak2 rumah abg kat senawang time cuti. Main ngan Anis. Yeah, Anis loves Her Uncle so much. Siap manja2 lagi ye ngan Che Eid. Lalala. Tdo kat atas Che Eid lagik.manja btol dia. Nak tackle Danial Zafran lak pasni. Si botak Bulat itu. Hmmm. Sempat la melayan HKLBR ngan family abg aku. Gelak tak hengat punya. And satu yg aku noticed : Anak2 abg aku ni have a very good memory. Diorg leh ingat dialog tu dengan mudah. Patutla, kalu nak hafiz al-Quran, dari kecik kena train. Ni dah berkarat cam aku, susah sket le....

Apa2 pun, minggu depan, gi bawak diri lagik. So long...












Ada yg bertanya, kenapa bawak diri. Aku menjawab, kalu tak bawak, mcmne nak gi jalan2...Hehehe

# gambar ke 6 tu.....


LOVE, ZAID . . . 

No comments:

Post a Comment