Wednesday, March 30, 2011

FEW MINUTES TO GO

LOCATION : WORKSTATION
SONG : WHENEVER YOU WILL GO

Just in few minutes, the office hour will be resumed again. Haish. Dari hari Isnin, sampai la skrg nih, mata aku asyik layu je. Layu di hujung mekar. Sangat la tak boleh nak buka mata nih. Tak sure la pulak mengapa. Mungkinkah sebab supplement yang aku makan nih. Masih tak pasti. Cakap ngan ko En BLOG, bukannye ko paham pun. Tapi nak buat macam mana, aku cakap gak la ngan ko.

Otak melayan lagu yg sedang bermain kat corong telinga aku ni. Agak jiwang gak. Hehehe. The original WYWG. Layanz....

Oh MATA, tolonglah buka. Oh MENGANTUK, pergi lah dari diriku. LEMAH, aku lemah dengan godaan mu. RAPUH, aku makin luluh. PERGILAH, tinggal kan aku sendiri....



# esok nak kena panjat tangki....

LOVE, ZAID . . .

4 comments:

  1. Ironacally the most sensible choices are usually those made from the heart not from the head...

    ReplyDelete
  2. zaid, saya dh lama ikut perkmbangan awak. :) x takut jerung ker?

    ReplyDelete
  3. same lah kita kene panjat tangki..huhuh

    ReplyDelete