Tuesday, March 22, 2011

AKU TAK JIWANG

LOCATION : BEDROOM
SONG : DROWNING

En blog,

Tiba2 tgh2 malam ni aku terlayan lagu best. Best la kot. Petang tadi GM masuk opis pas RTBC. Gila kentang. Sib baik aku tak balik rumah terus. Hehehe. Lucky me.

The best part is, dapat kerja baru dari VP Farid. Stress kejap. Dlm 2 seconds. Pastu, layankan aje. Tak tahu la camne nak melayan sang VP nih. Bila la transfer aku nak approved nih. Tak sabar nak keluar dari sini. Cuma skrg, kena dapat 2nd, 3rd & 4th opinion. Kang ingat lagi dari mulut rimau, masuk mulut buaya (aku belasah je pepatah nih, rasa cam salah).

Terlepas main futsal pulak tu. Aku ngantok bangat. Tertdo. Dah la astro kena block. Nak kena nih astro nih. Aku byr la bill. Haish.

Tiba2 rasa ngantok lak skrg nih. Tadi ok saja. Skrg dah tak ok. Ingat nak masuk tido. Mimpi yg indah2. Eh, dah lama tak mimpi. Mana 'S' aku nih, tak nak bg mimpi ke? Hehehehe


# bila di pikior2 kan balik, mkn pun sedap time2 camnih...


LOVE, ZAID . . .

No comments:

Post a Comment