Monday, March 28, 2011

EKSYEN??

LOCATION : WORKSTATION
SONG : BAIK-BAIK SAYANG

Letih la blog. Ngadap ngan manusia yg terasa diri diorg bagus. Nak perli2 org la pulak. Lagi payah si hadek2 nih. Mentang2 la aku layan diorg, sesuka hati je nak merasakan diri diorg cantik. Hahaha. Statement aku mmg tak leh blah. Nak mintak maaf pun mcm tak guna je. Sbb salah aku sikit je. Charming sgt. Tu je salah aku. UWEK!!!Alah ko blog, aku nak puji diri sendiri skt pun tak leh. Pinjaman Allah semata.

Sombong dan bongkak tu kan selendang dan serban Allah. Mcm mana manusia mcm aku ni boleh berani2 sombong dan bongkak. Aku bukan Tuhan. Takde kuasa pun. Terlalu kerdil.

Tapi nama pun manusia. Sentiasa lupa dan merasa diri sendiri agung, hebat dari org lain. Ada org kata aku eksyen. Tiap2 kali, dia nak kena tegur aku. Hatta kat IM chat FB, kat YM, Pingchat, Whatapps, dll. Tak nak pening encik blog, tapi terpening. Aku insan EMO. Hahaha. Okay la, dia DIVA, aku akan kena tegur dulu. Tapi, aku takmo tegur...Guane tu?


# sorry siti nurbahyah - i still know, it was u...

LOVE, ZAID . . .

5 comments:

  1. * damn it. aku dah komen tadi,hilang pula.

    Anyway, hari tu ada org marah sbb hang tak reply komen and sms kan, la ni ada yang marah sbb hang tak initiate communication pula ek?

    Sabar bro. Tamao emo2,tak macho. haha. salurkan energy2 positif pula agar hidup sentiasa positif. (nasihat utk diri sendiri juga nih. hehehe)

    Senyum ok, camni =))

    ReplyDelete
  2. manusia memang mcm tu..selagi zaid berada di landasan yg betul ,jgn pedulikan kata2 org..yang penting mak ayah kita, adik beradik kita..kenal the true color kita..dan yg paling utama, Allah penilai utama kita..bukan mulut2 manusia di luar sana. take care!

    ReplyDelete
  3. takde hal...salahkan je diri sendiri. sbb emosi lemah...

    ReplyDelete
  4. bro.. aku dah add ko banyak kali dalam fb.. ko tak pernah approve,.. so nak kata apa ek..?hahaha...

    ReplyDelete
  5. tak perlu la u nak cakap camtu sekali kalau taknak layan pun. kalau tak rasa u boleh jadi kawan, tak perlu jaja fb/ym tu semua. I pun tak faham dgn orang2 yg dok jaja2 fb/ym semua ni, tapi tak boleh buat kawan. tak ke bodoh tu?

    angkuh betul u bercakap. daripada ayat yang u tulis tu pun, nampak ciri2 hadek2. U boleh "cover" depan kawan/famili even depan your SN sekali pun, tapi bukan depan kami. Dan I pasti, one of hadek2 dalam friendlist u, pasti ada simpan kisah u juga. Kalau i dan kawan2 yg lain ingin korek, boleh saja. Tapi biarlah tuhan buat kerja dia. so watch out dan careful dengan kata2 kita, kerana suatu hari ni ia mungkin akan memakan kita.

    Peace, no war.

    ReplyDelete