Sunday, March 20, 2011

NOT AN ORDINARY WEEKEND

LOCATION : LIVING HALL, RMH ABANG
SONG : NONE

Alop blog,

Hari ni, takde buat ape2. Sampai lupa yg sorg sahabat buat house warming. Sorry En Daus & Pn Nurin. Amatlah tak teringat. Sampai dah gerak nak gi rmh abg, baru la teringat. 

Aku nak bg tau ko, wahai blog. Weekend kali ni bukan lah weekend yg biar. Juga bukan luar biasa. Tapi aku yg akan bertindak luar biasa. Esok, kenduri kawin mbr aku. Suazli. Nak tak nak, aku nak kena balik kampung gak. Dah pikir2 dan siap suroh kakak aku belikan tiket bas utk balik dari kg ke KL esok. Tapi nampka gaya, aku kena drive balik sendiri.

Mana tidak nya, esok, SGM nak jumpa kat KL lepas dinner. What a life? Kadang2, jeles tgk bangla2 yg bole rest sabtu ahad tanpa gangguan. Kononnya, company nak implement worksmart...tapi, disebabkan org2 atasan yg tak reti nak worksmart, aku lak yg kena workhard.

Yep, aku sedang komplen kat ko blog. So sorry.I wish to have a better working life. Mintak2 la transfer aku cepat siket. Dah sgt nyampah kerja ngan org2 yg otak cetek. Pergh!!!

Emo???Terpaksa la saudara blog. Aku sgt tensi. Semua sbb nak jilat boss2 besar. Bukan aku, tapi boss2 aku. Nak tukar itu ini. Part aku, 3 slides je. Part department lain, dekat 30 slides. Tapi kenapa aku ygkena prepare all the slides? Aku mmg nak carut je skrg nih....(emosi makin terganggu).

Aku dah berjaya spoiled kan weekend aku ngan emosi yg cam nih....

# Doa pada Allah, berikan otak pada org2 atasan....

LOVE, ZAID...

1 comment:

  1. i know talk is easier than done, but on a positive note,syukur lah sekurang2 kau ada keje,bro.with handsome pay some more :)

    p/s: jgn emo2. tak bagus utk kesihatan. hehe

    ReplyDelete