Thursday, March 24, 2011

OH, SAYA JATUH CINTA

LOCATION : BEDROOM
SONG : IF YOU DON'T KNOW ME BY NOW

Ohoi Blog,

Aku tersangat la suke hari nih. Berjaya kerja dgn rajinnya. Dapat coklat dari kak siti zuraidah lagik. 3 pieces. Nyam2. Sgt lazat. Then lepas lunch (walaupun aku tak makan), dapat another good news. Love it!!! Tapi tak nak bg tau ko blog, ape berita baik tu. Hati makin berbunga2.

Telah mencabar SN utk try comment kat sini tanpa aku tau yg tu dia. Hehehe. Agak2 nya, ape la yg dia akan buat utk make sure aku tak tahu tu dia yg comment. Aku akan tunggu dan lihat. Lalalala.

Cuba nego ngan En Bosses utk transfer aku ke KL. Boss pun pening pale ngan aku.

  • Tapi GM said, "kalu ko nak transfer to KL, Asril nak amik ko." 
  • Berbunga jap hati. Terus gi jumpa En SM, "Boss, saya nak transfer KL la, bole?" (muka sedih mintak simpati).
  • En SM cakap, " Ko ni nak gi kerteh or nak balik KL? Tapi kalu tak dapat replacement, ko tak leh pindah tau..."
  • Dalam hati *okay gak tak pindah. Tapi dok sini, kijo agak la terlebih2 sudah. Mau botak rambut...

Ape2 je lah boss.

Tiba2 jatuh cinta pulak. Ohoi, mudahnye jatuh cinta. Hahaha. Aku mmg dah lama aimed, tapi takde pitih nak grab one. Tapi, mungkinkah aku akan dapat memiliki satu?



 Oh OAKLEY, aku baru je jatuh cinta ngan mu....

# kawan2 dok tanya, emo lagi ke?


LOVE, ZAID . . .

3 comments:

  1. i used to fall in love with oakley..thumbs up!! ;0

    ReplyDelete
  2. saudara zaidzali, orang kata cokelat boleh tolong stabilkan emosi. Bila terasa nak emo, pegi makan cokelat! ;)

    ReplyDelete