Saturday, March 19, 2011

HATI BERBUNGA...

LOKASI : BILIK TIDOR
LAGU : CINTAKAN MEMBAWAKU KEMBALI

Hai blog....

Lama tak meluahkan perasaan kat you. Very sorry. Life is not as easy as I think it should be. But, ok lah, janji, kita happy right?

Just nak bg tau you, yg hati tiba2 berbunga...wewittt!!!!

Ntahlah, tiba2 rasa mcm "I am in LOVE!!!"...Dang!!! Gila betul....

Tapi perasaan ni membawa kegirangan dalam hidup yg sementara nih. Kinda cool. I should colour my life, beautifully...Ni grammar cam salah je nih. Cikgu Lawyer SN, tlg betulkan. Nasib baik ada editor.

Kadang2kan, perasaan tu datang mcm tu je. Tak perlu diundang (pergh, cam ayat filem). Geli lak aku rasa.

Kenapa berbunga?

  1. Login dlm account KWSP - wow!!! Hati gua berbunga...
  2. Appraisal - wow!!!Hati gua berbunga lagi...
  3. Dapat jumpa.....Wow!!! Ni yg buat gua berbunga tak berenti2 nih....
Well my dear blog,

Aku nak kena gerak balik kg. Kawan sekolah aku, si suazli, nikahnye smlm, tapi kenduri side dia esok. Sebagai seorg kawan rapat, aku nak jugak balik. Walaupun En Boss mungkin akan call dan suro aku datang kerja ahad...Ada aku kesah? HEHEHE...

# terasa cam nak nyanyi lagu  misha omar - bunga2 cinta...(eh mana minah tu hilang?)

LOVE, ZAID

2 comments: