Tuesday, September 7, 2010

tepuk dahi

memandangkan oversea posting aku dah di cancel (hati konon2 tenang, pujuk hati cakap dah bukan rezki aku), aku pun dihasut oleh seorg sahabat dunia akhirat utk gi bercuti dengan diorg. mula2 tak berani nak booked tix sbb, ye la, kalu kena transfer nanti, camne? rugi ah den. 

so, dengan berbahagia, log log in kat AA website. check2 tarikh dengan gembira. check2 price, wow, masih menggembirakan. confirm balik ngan mbr. ok set. log log in skali lagik. check2 kot2 bole byr guna internet banking (well, bonus baru masuk). oh yeah!!! ada. dengan suke hati terus bayar. taraa.....dapat booking confirmation dalam email....tringgggg!!!!bunyi email.

kat opis smlm. dengan berbahagia, aku check calendar. alamak, aku salah tarikh. aduh!!aduh!!adu du du du du!!!tiket aku lewat sehari. tak sync btol otak aku nih. try2 usha kalu leh tukar tarikh....omak oi...mahei bebenor yob...maka, buat keputusan. aku akan travel sorg on hari pergi. bapak hebat. dah la ke tempat org...nasib la. mungkin ada hikmahnya...aiseh, ni ayat pujuk ati gak ni...tara....

ni sample je
moral of the story, suro je kawan2 booked kan...

# setiap satu yg terjadi, atas kehendakNYA...

4 comments: