Tuesday, September 7, 2010

Iftar at WAU PENYU

well...uncle zaid is so good!!!haha
what the???siap nguap...siot irfan
practice la elok2..dah tak lama tu..silap2 raya pertama...
muka kenyang sorg2
ah kunx, takde gaya lain bila bergambau
daud besday...advanced celebration
oh yeah...so cute...and mudah ketawa..uncle suke
abis....bayau le weh

walaupun tak ramai yg datang, tapi atleast, 10 orang ok. haha. ex-UMAcc 2006 iftar cum get together session. simple yet awesome. aiseh, puji diri sendiri. ya loh, aku organisor nye. dah 3 tahun berturut2 organized nih. tp masa 1st year, co-organisor with amal. but, after that, go solo. ye la, yang lain semua dah kawin. sibuk la kan. nak jaga laki, nak jaga bini. aku yg solo nih, dan konon nye tak bape sibuk ni, tlg la arrangekan utk kawan2.

yg hadirkan diri:
1. Aku (obviously)
2. Yak & Am (aku tumpang diorg)
3. Abu & Hani + baby Irfan
4. Kunx & Shikin + adik Kunx
5. Daud & Myn + baby Danish
6. Macha (yg datang solo sbb bini tgh kenan pregnant) 

ok, cukup tak 10 orang? cukup2 dah counter check. 

lokasi berbuka: wau penyu, solaris dutamas
tarikh: 4th september 2010
masa: time berbuka posa la
harga: RM49 (buffet)

aku harap, semua yg turn up hari tu, berpuas hati la ngan makanannye. sorry, aku ingatkan ada la ala carte utk bebuka. rupanya takde. buffet je. so sorry. aku tak sempat nak check sbb agak bz ngan hal2 yg bukan2.hal2 kerja la. al maklumla, dah nak raya ni. semua kena setelkan cepat.

paling best, lepas berbuka, si bapak2 lepak kat luar kedai sambil cerita pasal kawan2 yg tak datang. haha..kawan2 yg datang pun kena gak time nih. tapi, mmg super best. mana tak super best. aku yg tgh patah kaki ni siap naik bas dari melaka, tuk gathering nih. well, Alhamdulillah, dipermudahkan. 

sempat lagi celebrate besday advance daud. siap mintak kedai tutup semua aircond & kipas...gila kentang. sure pasni kalu aku nak reserved lagik, diorg takmo...

tahun depan...? ntah...malas nak tolong arrange dah. bnyk songeh dah2 ni sorg2. hahaha. jangan marah ah...
thanks u ols!!!

oh yea..try la this restaurant. very nice. masakan pantai timur. paling best, sagu dia...pergh...x silap wa, sazzy falak wat gathering jumpa peminat pun kat sini. kelas ah tempat nih. pasni, jgn naikkan harga makanan ok..hehehe

# demo lo ni dop supo mulo....

No comments:

Post a Comment