Sunday, September 26, 2010

nak singgah kejap je

konon nye nak singgah kejap je. tgk ongeh beraksi utk tenis game kat mitc. tp, dah asyik tgk, smpi ke final. penat gak tgk, sbb masa final tak perform. byk mistakes. aku yg nonton lak pressure. haha.
tapi tu bukan citer yg asli. citer yg paling best, aku merempit lagik hari nih. sbb nak gi support mbr baik masuk tenis. ongeh nak jemput, tapi aku tolak. sbb aku tak "Beraya" lagik. tgh usaha nak cepatkan supaya bole beraya.
bajet lagik, akan ramai kawan2 yg kenal turun. rupanya Ongeh ngan Dol jeh. kalu aku tau dari awal, aku suro je ongeh amik. takla aku jadi cam bawah nih....

ni sarung tangan asli ok...berkilat

sengih2...dah kalah pun sengih lagik..
mata ngantok pulak nih. nak tgk wayang ke ek mlm nih? mata ngantok...mata or wayang? aduh...sukarnya memilih. perut pun lapar nih...sikit lagik. sabar ye perut.

# baru 3 hari, ada lagik 3 hari....moga dipermudahkan

No comments:

Post a Comment