Thursday, September 9, 2010

kiloGRAM...

ni post ke-2 terakhir aku utk bulan ramadhan ini. well, kejap lagik dah nak gerak balik ke kg. tahun ni mmg gila ah. balik a day before raya. hebat gak aku nih. nak wat camne, kete baru bole amik hari nih. Alhamdulillah, aku panjatkan syukur sbb kereta siap jugak sblm aku balik rayo. kalu tak, raya ini sedih.

haa... dah sebulan posa. genap 30 hari tahun nih. ada tak yg turun berat badan? ke makin naik? kalu makin naik, sure kes makan bnyk gila time buke nih. pastu time sahor repeat. well, ni berat aku pada 30 Ramadhan 1431H adalah seperti di bawah. pergh, aku pun tak caya berat aku ni!!!biar betik??!!

tapi inilah berat aku skrg. so, adakah akan naik dengan hebatnya selepas raya nih. aku rasa ada possibility yg amat tinggi utk naik. sure lebih 60kg punya lah. sluar raya beli masa perut size bulan posa. bole pakai lagi ke nanti? hahaha....pas raya kita tgk lak bape berat aku nih...oh neves siak!!!



Note: ni la hasilnya kalu sakit 1 minggu sblm bulan posa....

# ramadhan bakal pergi beberapa jam lagik....aku pasti merindui tarbiah ini...

2 comments:

  1. kena maintain tu...lepas raya ni kalau tak jaga naik seganda lagi...hehe

    ReplyDelete