Saturday, October 25, 2008

= Updating blog

what an abandond blog.haha.not really.it seem to be a very long time i haven't updated my blog.try to cramp my time but really couldn't cramp it anymore.huh!!!work is the top priority.
well now i have few hours to update it.the only friend that i have.
here i come with the update:

# 1: tribute to Azri Hafiz

let me introduce my fren,sort of.named as above.Azri Hafiz.Currently working with one of the big 4 in kuala lumpur.tapi aku tak puas hati ngan dia.ko baca baik2 azri.aku telah menjemputnya utk datang beraya rumah aku pada raya kedua.sbb aku buat makan.tapi dia tak datang tanpa alasan.tetapi....aku telah mendapat tahu alasan dia dari Zahir..nasib baik ada zahir...dia bole cakap "nanti kete aku kotor".cilako punya azri...weh, FYI jalan kampung aku dah ok la..tapi aku mmg tak puas hati.pastu dia cakap nak gi beraya rmh awek dia..rupanya!!!ni lagik membuat kawan2 sekelilingnya hangin.bukan beraya, gi bertunang!!!jeng3...jaga ko azri.ada lagik....(nanti aku sambung). ni gambar entiti yang telah membuat aku tak puas hati.haha.siap dia datang raya rmh zahir, tapi rmh aku tak datang..wachaa ko...

he is smiling while i am capturing my evidence
kami nampak mesra, tapi azri lebih memahami
gambar diambil di depan rmh zahir...azri!azri!
ko masih tersenyum ye...jaga ko..
kesimpulannye kawan2, cari la kawan2 yg sporting mcm kawan2 aku ni.tapi paling best, diorg akan call anda bila dapat hot news pasal anda...contoh paling mudah AZRI..kakaka...
ke bintang!!!
credit to: zahir & macha

No comments:

Post a Comment