Friday, October 3, 2008

= > Aidil Fitri 2008 - Makan2 at My House

on second day of aidil fitri, we manage to have an open house.not really an open house but just 'makan2' event.having 'nasi minyak' and 'ayam masak merah'.manage to get all the prepared dishes finished.thanks to all my friends who came yesterday.some of pix of them.
shamsul kamal + myself (he one of my old friend - kawan buat jahat sama2 ni...kawan 'prep' - ni fendi paham)
myself + mukhlis - one of friend currently working with Royal Military Malaysia
Fendi + Syam - having the 'Nasi Minyak'.Syam yang dah gemok.dulu sekepeng je mcm aku.
mukhlis + fendi - sampai menutup mata sedap nye...ish3.
the fellowship of the 'prep'.ni la kawan2 aku yang managed to come on 2nd raya hari tu.sorry la aku tak pakai proper baju raya.dok rmh saja.
peace kenyang.ni tgh melayan fendi & mukhlis yang nak bergambar sakan.
budak kecik yang suke sakat aku.fendi.dapat cuti raya sehari je.tu pun hari isnin depan.hahaha.selamat hari rayo

ada lagi pics raya yang kawan2 aku datang rumah.tapi aku tak sempat nak upload lagi.nanti bila masa kerajinan aku menyerlah dan melebihi tahap optimum aku,aku upload lagik.

ke bintang!!!

credit:semua kawan2 yang mai rumah aku

1 comment: