Wednesday, October 29, 2008

= > mengeluh

aku rasa nak mengeluh....hari ni akan ada plant visit dari beberapa org2 besar dari kL.dan malangnya,aku sorg je yang akan ada kat sini utk entertain semua org2 nih.ape jadi pada supervisor aku?lebih pentingkan utk ke pD.dua2 penting,tapi plant visit ni bukan la lama sgt. tghari dia bole pegi pD.tapi, dia pilih utk pegi pD instead of assist aku kat sini.

aku berdoa semoga Allah akan slalu kuatkan semangat aku yang makin hari makin merudum nih.aku berdoa juga Allah kurangkan beban aku menghadapi semua dugaan yang Dia turunkan kat aku.ada kifarah utk setiap yang jadi ni.

aku masih lagi berpegang, Dia takkan menguji seseorg itu lebih dari kemampuannya.harap2 aku masih mampu memikul ujian dan dugaan yang dianugerahkan ini.permudahkan segala2nya.

kadang2 aku rasa letih utk mengadap hidup yang tak tentu hala nih.org lain mcm amik kesempatan kat aku nih.tapi, mungkin tu perasaan aku je.aku telan semua yang aku dapat.tapi aku mintak org lain pun paham ape yang aku tgh hadapi nih.especially pasal kerja.

moga Allah permudahkan segala urusan seharian kita.

remaja islam harus cemerlang
hari ini lebih baik dari semalam....

ke bintang!!!

2 comments:

  1. bila kita diuji, martabat kita sebagai hamba-Nya naik. bila kita susah, pandang ke bawah, ada lagi ramai manusia yg lebih susah.

    p/s: kena sentiasa berusaha untuk menjadi manusia yg lebih baik. By the way, ko remaja lagi ke? :)

    //Faiz aka AF

    ReplyDelete
  2. Sabar je la yer...aku pun kengkadang menghadapi masalah yang same buat kata ko..berdoalah kepada yang ESA...cayok...zaiyed bleh buat nyer..sebab gaji kan dah naik..so bleh motivatekan diri sendiri...ko jugak yang ajar camtu kan...cool...

    ReplyDelete