Saturday, December 4, 2010

4:30 pagi ke 5:30 pagi?

mungkin kerna aku dapat mengagak yang teman-teman aku ni, sure tak leh nak menepati masa, aku anjakan masa pertemuan sebelum bertolak. dari pukul 5 pagi, aku telah anjakan ke jam 4:30 pagi. still, 5:30 pagi baru dapat kumpul semuanya. seperti yg dijangkakan. plan asal nak solat subuh kat atas broga hill. tapi subuh kat hentian senawang je le jawabnye...

pengalaman berbeza, perjalanan yg mengambil masa sejam setengah (dari jam 5:30 pagi sampai jam 7 pagi) termasuk berhenti utk solat subuh di hentian plus, sgt membuka lembaran baru. ye lah, dah lama plan-plan nak naik broga, akhirnya, hari ni tercapai. alah, tak ramai pun yg folo, tapi cam biasa, group elite sentiasa membuat onar di mana-mana.

pendek citer, sebab malas nak tulis panjang-panjang, broga hill, pasti aku dtg lagik....

oh yea, time hang out ngan kawan-kawan macam ni, pasti ada vocab baru yg dikeluarkan:
  1. DULO = merujuk kepada perkataan DULU. dipetik dari Rahim yg sebenarnya nak cakap dalam loghat kelantan. biasa terjadi bila lidah tak terbiasa ngan loghat luar.
  2. KAREMEL MAN = merujuk kepada CAMERA MAN. dipetik dari Adami yg sebenarnya nak cakap peranan aku sebagai lelaki kamera. tershashul.
  3. PELUH MANDI DAH = merujuk kepada DAH MANDI PELUH. dipetik dari Zulhazli yg otak tak berapa nak sync hari nih. asyik tersasul je.










GAMBAR YG PALING DISUKAI [ALA2 POSTER] QUESTION MARK!!!





BERJAYA SAMPAI KE PUNCAK!!!NI PUNCAK LA KOT YE




sekitar gelagat aku dan rakan-rakan sepanjang penjalanan menaiki broga hill. macam-macam gaya dan cara ada. manis sungguh kenangan ini. 












# ada berani nak naik gunung datuk pulak tu....

2 comments:

  1. nice pic!!! love it...

    gunung datuk pun okay jugak nk di panjat..best! lps turun main air...

    ReplyDelete
  2. dah lama tak beroutdoor k yus. kena start active balik nih...oh, rindu pada dabong...

    ReplyDelete