Sunday, August 29, 2010

ditanya

aku ditanya, kenapa letak gambar bawah ni as header blog aku....
aku pun pelik, perlu ke org tanya soklan2 yg macam tu
dah nama pun blog aku, ok la aku letak gambar aku
dari aku letak gambar org lain

kemudian bangkitkan isu aku tak pakai baju dlm gambar tu
so? tak pakai baju pun bukan nampak seluruh badan
baik tegur org yg pakai seluar pendek
lagi bagus
sah2 membuka aurat

macam2 ragam manusia ni
yg tak salah, dianggap salah
yg salah, dibenar2 kan


aku tak amik hati pun atas ape yg org nak cakap & tanya or ape2 je lah.
tp aku dah tukar header blog sbb terusha kat satu blog tu
cantik amat header nye..so, aku amik inspirasi blog tu utk tukar header aku

# cakaplah sesuatu yg perlu sahaja....

1 comment:

  1. saya suka sebab nampak comey je. lagipun masih menutup aurat.

    ReplyDelete