Sunday, August 29, 2010

17th Ramadhan 1431H






dah beberapa minggu aku tak join geng2 usrah. sorry gang, sakit + gi training lak. balik training, kete lah ingin terjun ke dalam parit di tepi highway. haha.. hancus plan aku utk ramadhan tahun nih. mesti ada silap kat mana2ni.

tapi pada tanggal 17 ramadhan, berjaya gak aku gi usrah. organisor usrah dengan majlis berbuka puasa, solat berjemaah, solat terawih dan tadarus, serta moreh nih, adalah hj dino...dia tgh tido time aku snap gambar ni. penat sangat agaknye.

rmh yg volunteer utk usrah mlm ni, rumah ongeh aka zack.co sponsor, pak rahmah, safar & ex boss gua, wahab. menu, pergh beriani kambing...aku tak makan kambing, sib bek ada ayam..haha. beberapa apple pie dan buahan2 import....serta jus buah. memandangkan aku sakit tekak, aku hirup mineral water je lah.

takmo tanya camne aku gi usrah nih? yg jarak nye lebih kurang 10km? hahaha....ni la sejarah hidup aku, aku merempit naik motor kriss 110 en kunk. pergh, 645 aku start rempit, dlm 7++ aku sampai lokasi. alahai, tn rmh takde...siot!!! gi amik makanan tambahan rupanya....

ape2 pun, mmg best. dapat kumpul ramai2, dapat berkongsi2 ilmu....mcm2 lagi lah....

jom...berusrah!!!

# alangkah baik nya kalu dari awal tahu.....

1 comment: