Thursday, March 18, 2010

tony gila lucy



teringat tentang lagu ni. persembahan yg simple utk mlm penutup minggu perkenalan senior-junior kk3 um. floor 1 block E. tak sangka persembahan simple ni berjaya memingatkan kitorg penghuni2 floor 1 sebagai juara.

aku lak last minit ahli yg menyertai persembahan. tak tahu pun ape kena buat. yg aku tau, sampai2 dari kg, aku kena pegang satu signboard, sambil masuk ke dlm persembahan ni. simple gila. terpinga2 aku.
bila start persembahan, lagu ni dimainkan. maka ada la aksi2 persembahan oleh penghuni2 floor 1 mengikut lirik lagu.

aku masuk time bila ntah.
bila masuk je, tiba2 dapat tepukan gemuruh oleh junior2 (yg baru lepas aku buli selama seminggu). PM la katakan. PM Disiplin lak tu. hehe. paling best, utk ending lagu ni. sbb semua dah tak tahu ape nak buat, mula2 jalan ke kiri ramai2, then ke kanan ramai2, then ke tengah ramai2..end the show...hahaha..nice

aku pun terkejut. tpi ni mmg persembahan paling sempoi aku penah join. tq to am for the great idea. ada ke org rakam persembahan tu ek? hahaha

ni lirik lagu tony gila lucy:

Ini cerita kawan baikku Tony
Tak pernah rasa jatuh cinta
Biarpun sekali
Sepi baginya sudah sebati
Sedikit tidak terasa sunyi
Langsung tidak pernah susah hati

Sehinggalah kejadian yang bersejarah
Dia sempat berkenalan
Gunakan komputer
Belum lagi jumpa empat mata
Bulat ke lonjong muka sana
Sudah tangkap cinta macam nak gila

Peningnya...
Oi... oi... oi... pagi Lucy
Oi... oi... oi... petang Lucy
Oi... oi... oi... pergi Lucy
Oi... oi... oi... pulanglah Lucy

Kalau dulu ajak apa pun jadi
Mana saja tak pernah kira jam dan hari
Sekadang madang penuh diari
Seminit lebih rasanya rugi
Takut kekasihnya rajuk hati

Bukan aku cemburu
Tetapi aku khuatir
Indahlah khabar dari rupa

ke bintang!!!

# PM = pembantu mahasiswa...

No comments:

Post a Comment