Friday, March 12, 2010

selamat pengantin baru israQ & faraH

tak sangka, sampai gak aku ke bota. khas utk kenduri israq. pernah gi skali rmh dia, utk kenduri kesyukuran sblm parentnye gi haji. dan kini, aku sampai skali lagi, utk menghadiri kenduri kawin nya...tahniah israq. bnyk dugaan dilalui, akhirnya, jodoh Allah tetap tiba....

perjalanan berseorgan, aku drive dari melaka ke kl (jumaat mlm). lepak2 kat hrc. patutnya ada date, tapi malang sungguh nasib badan, date wa tak turned up. nak kata tak frust, amatlah tipu. lepak2 sampai 3am. then balik tido kat rmh ann..tq ann. sib baik ko ada...kalu tak, tido mesjid la aku.

sabtu, seawal 8am, aku mula perjalanan ke bota. jam 1pm aku sampai bota. jenuh cari jalan nak ke sabak bernam.memusing aku.tp akhirnya sampai juga. lepak2 sampai jam 330pm, start pulak perjalanan balik. kali ni ikut highway. sempat singgah di tapah utk mandi, bdn berlengas. sampai ke kl....

nak singgah, ke taknak...
nak singgah, ke taknak...
nak singgah, taknak.......

aku terus drive balik ke melaka. tepat 830pm, aku sampai di rumah..yeay!!!
perjalanan yg amat jauh....

sorotan gambar perkahwinan israQ & faraH.
lokasi: bota kanan, perok


lama tak jumpa budak2 nih (left:epul, amir, angah)

santai2 sblm balik (left: anip, gua, aidil, amir & man)

eh..eh..ani..hehehe

sgt la panas weh, mandi peluh saya

ni la kawan2 yg terbaik

teringat zaman uni...kalau la bole putarkan masa

manis sepadan dua mempelai



kawan2 tgk je la dulu ye....

terbaek!!!!kawan2 dari jauh dtg...korg, mmg kawan2 tersempoi!!!aje nye ye!!


# mula2 ingat nak lepak lumut/teluk batik, overnite, tapi balik lebih baek!!!

No comments:

Post a Comment