Saturday, March 13, 2010

sepatutnya....

sepatutnya aku dah start training skrg nih, tapi aku tunggu azan subuh bergema. nampaknya, lambat sikit la baru aku gi training.

mlm tadi aku xplore mcm ne nak tukar template blog ni kepada yg lebih menawan qolbu. sambil2 biar utube loading, aku turun bawah tgk tv.hsmate ku sdg tgk adnan sempit. mmg cam sial citer tu. mcm biasa, aku sure tertido depan tv. bila jaga, hsmate wa masih bermain ps3.

terjaga lagik, dia still main ps3. tgk jam kat decoder astro: 5.03

dah 5pagi...(sorry, takde lagu 5 pagi, lagu 5 petang ada la...lagu iklan tv3 dulu2 masa nak promot citer2 best pukul 5 petang ke atas).

aku gerak naik ke atas bilik...dok depan pc...dan terhasillah template baru utk blog saya...5.47 am, ni post pertama utk template baru


ke bintang!!!

# rasa2 ni patut siap2 ke surau depan rumah ni, subuh dah hampir

No comments:

Post a Comment