Monday, March 15, 2010

online

sambil2 datang meeting kat klcc ni, aku pun setelkan hal2 personal. bnyk gak yg aku dapat setelkan. paling best, kejap lagi dlm 530pm, aku nk jumpa dealer kete...ehehehe, nak beli kete baru la katakan. alhamdulillah, berjaya gak la (insyaAllah) aku nak dapat kete baru....kete lama ni terpaksa la aku trade in. dah sampai masa pakai kete selesa sket. perut pun kena ikat lebih sikit la kot....

oh ye, dah lama gak aku tak online ym masa OH (office hour), tapi hari dapat. sbb sambil2 tunggu org2 ni datang meeting, aku online la kejap. lagipun, kat opis, tak leh nak online....kang rating jatuh..hehe

mata lak mengantok ni.dari tak mau lunch, sampai aku lunch nasi tadi.mata makin kecik nih...

ke bintang!!!

# tadah tangan tanda syukur

No comments:

Post a Comment