Thursday, September 18, 2008

= > this is my friend

this is my friend, zul.suke gila cari kesalahan org lain.bab taji2 org dia memang power. tapi, di malam merdeka kat taiping, dia tersalah cakap. aku gelak sepanjang malam sampai member tensen.hahaha.aku nak taip ni pun tgh tergelak gak nih..zul..zul..ko mmg sengal.
al kesahnye, dia nak bercerita pasal dia ngan member sorg lagik nye kesah. konon nak tunjuk berani la.ronda2 kat tasik waktu tengah mlm, then kena honk ngan kete.dengan selamber dia tunjuk fuck...skali dlm kete semua apek2 yang ganas2 ala2 kongsi gelap.member pun kena kejar la ngan kete tu...pecut motor sampai nyorok dalam semak..siap motor parking baring dalam semak..ye a, kalu tongkat mcm biasa, leh kantoi...citer lawak tu selepas ni...
bab lawak ni dah sampai...sambung citer atas tadi...member pun tgk line clear terus nak cabut..ni ayat yang kluar dari mulut zul..
"aku start2 motor, terus LARI..." selamber je suazli menyampuk "ada ka, start motor pastu LARI...naik la motor tu.."...zul terdiam...masa tu aku gelak tak ingat dunia dah...bergegar kereta...zul cuba betul kan ayat .."aku start motor, masuk gear pastu pulas engin..." lagik aku bantai gelak tak berenti...maka aku ngan suazli mendapat hiburan free mlm tu..aku tak penah gelak best mcm tu.hehe...ni la kenangan aku paling indah sebab aku berjaya gelakkan zul dengan puas.

ni kenangan aku marul lee n zul gi mancing kat teluk batik...nanti ada masa kita gi camping lagik.
kesimpulannye, jaga2 la bila bercakap.kang jadi bahan lawak kawan2 ... haha


credit: lawak dari zul

No comments:

Post a Comment