Sunday, September 14, 2008

= > buka meja

went back to my lovely hometown on 30th august till 2nd sept 2008.just miss my family and my beloved friends.now turn for me to buka meja (aka open table la).aku tak penah officially open table kat member2 aku nih.hehe.tapi ni je yang ada setakat ni.maybe kena re-open table balik ni.time hari raya.hoho.makan kat kedai yang direkemen oleh suazli (pakai cap).ape kenama kedainye, aku pun lupa.tapi somewhere dekat simpang.btl2 lepas pasar simpang.bnyk gak makanan tapi tak bape nak perform r makanan nye.hehe.jom kenal2 ngan kawan2 aku yg best..
dari kiri :zul (penganggur terhormat selama 2 bulans), Edy (opismate koala aka kerja kat BNM) and Lee (this my best buddy ever i have/tm worker)
everything finished.mlm merdeka ni.patutnya kitorg gi sambut merdeka dulu, then baru melahap.tapi tak mengapala....kedai pun dah nak tutup time ni...tinggal kitorg jeh..
somehow, this pic is blur.at least i have my own pic in there.that is me yang paling berserabut.
aku ngan edy kat depan rumah zul...time ni ingatkan zul ada dlm rumah,skali dia kuar.kereta kepunyaan Lee.semua warna hijau.hehe
lee + edy + aku
lee ngan gadjet terbaru nye..sony(arghh akutak ingat model ape yang dia beli)...i own NIKON
gaya poyo edy
aku dan lee - gambar ni dia ambil oleh edy. aku suke baju kuning ni..haha

kebintang!!!!
credit to: zul + edy + lee and kedai makan kat simpang..hehe

No comments:

Post a Comment