Tuesday, September 16, 2008

= > 15/8 ke 16/8

balik agak lambat hari ni (utk category bulan posa la).sampai rmh dekat kul 7pm.bagus gak,sampai je rmh,rilek jap then terus leh buka posa.lepas berbuka n solat maghrib,wa terus tak larat.takde la makan bnyk pun.sket je.mengikut capacity perut wa jeh.then rehat2.bajet nak gi terawih,tapi tak berjaya.sbb penat sgt.

terus tertido depan kaca tv.tv ni pun smpi hujung puasa je.then aku nak beli lcd pulok.haha.tv ni angkot balik kg.bg org2 kat kg layan tv aku ni.bape usia tv ni ye?hmmm...dekat 2 tahun gak la.ok la tu.tv kat kg pun terasa kecik je pulok.ganti la ngan tv ni.bg bapak aku hepi sket.hehe.

mcm biasa,bila aku dah tertido awai,aku pun terjaga tengah mlm.bangun cari makanan kat dapur.hehe.makan ape yang ada.dah macam juon lak aku nih.skrg dah kul 338am.kebosanan lalu aku menulis blog ini.

siang tadi takde hasil kerja kat opis.bos lak tau membebel je.desktop lak rosok.sib baik aku ada laptop.kerja makin byk.asyik bg kerja je.tapi nama pun kuli.kena la buat kerja...

sahor2...

ke bintang!!!

2 comments: