Wednesday, September 17, 2008

= > berdua lebih baik

aku dapat sms yang mengejutkan dari dalila..."azri nak kawin bulan 11 nih..".demn azri, nak kawin tak sound aku.cerempes punya budak.skrg ni topic hangat yang sedang dibincangkan oleh semua org adalah kawin.aku pun tak terlepas dari topic yang lebih hangat dari biasa tu.

sebelum tu,aku nak kira jap kawan2 aku yang dah selamat.

1. nizam & wife (aku tak kenal wife dia)
2. rafik & nin
3. lukman & anum
4. mukh & dawat
5. mas & husband (tak kenal gak)
6. nad & nik
7. ahlam & chip
8. hafiz & erila
9. bal & husband

ni je yang aku mampu ingat. semua di atas kawan2 sama blajar dulu.hoho...
yang coming soon ABU & HANI, pastu aku lak folo lah..haha

berbalik kepada story azri tadi.i can't believe dia nak kawin. dengan langsung aku terus kring2 dia...maka dia pun...jawablah!!!hahahaha.dengan selamber dia cakap kat aku.."kalu ye pun tunggu la buka puasa dulu..".gagaga..shit, dia dah expect aku akan call dia.well, as usual, any sensasi story, sure aku tau punya..kui3...

skali dia kencing dil rupanya.mangkuk nye hayun.nak mintak alamat sbb nak bg kad raya, tapi dil ingat nak bg kad kawin.maka dia meneruskan pembohongan kejinye...siot ko...jaga ko,balik raya aku sunat ko...haha

credit: dalila for the hot info

No comments:

Post a Comment