Sunday, September 14, 2008

= > buka puasa at Tomyam Klasik

buka puasa gathering with few friends at TOmyam Klasik, Sungai Putat, Mallacca. Ramadhan buffet RM27nett.Variety choices of foods available.bole la tahan makanan nye.asam pedas mmg best.sbb ikan tenggiri.fuiyoh.cendol kurang performed.tapi seafood bole tahan la.me bandung pun sodap.target 15 org ahli rombongan untuk join,tapi hanya dapat kumpul 12 org tak termasuk 3 ahli yang tak dijemput.kalu termasuk cukup 15 org. mari kenal2 ngan semua yang followed hari tu.

ni murad,salah sorg ahli yang tak di jemput.sbgai alasan utk tak menjemput, dia bukan batch yang masuk skali kitorg.erti kata lain, semasa competition bowling,dia tak dijemput.tapi mlm tu dia dtg gak.making worst,dia dah la dok satu taman ngan aku, tapi leh tak dtg amik aku.walhal gi amik ehsan (si jawa berbaju hijau ni) yang tamannya lebih jauh...chait.saje aku jadi kan issue lepas buka posa...
this is apis.mcm biasa,asyik tunggu aku snap his pix.belakang dia ahli no 2 yang tak dijemput, hasri.tapi bagi peluang sbb dia batch kitorg.al kesah nak dijadikan cerita,ada satu lagi geng yang gi buka kat tempat sama.selamber je si hasri ni folo diorg, skali bila tanya aku kat mana, budak2 kata aku takde...muhahahaha...then terus call aku.maka terjumpa la ngan geng2 kitorg.
si baju hitam berbelang merah ni pulak arif.dia ahli ke-3 yang tak dijemput.dia lagi baru.baru 2 minggu menyertai company.tapi selamber je join.dia telah dijadikan alasan utama untuk murad menyertai ktorg.haish...yang berdiri berbaju hitam pulok,adib namanye.saje je nak enterframe.
yang jauh berbaju belang tu ada lah kimah.dia siap ugut taknak ajak aku gi mana2 event pas ni sbb aku nak cancel last minit takmo join diorg....terus aku siap2 mandi2 n bertolak ke tempat kejadian supaya si kimah ni tak merajuk.last2 aku gak yang sampai dulu...kimah ni project director.hehe
sekali skala si apiz ni tak bersedia bila aku nak amik gambar.hehe
yang kiri skali ni pulak namanye wafi.memiliki sebuah myvi bewarna hitam.haha
lagi2 murad
ni ehsan si budak jawa.bajet malu aku nak amik pic dia...dah kawin dan dah gemok.haha


ke bintang!!!
credit to: all those attended that nite & kimah the organizor

No comments:

Post a Comment