Wednesday, February 22, 2012

PEUGEOT 207

Walking On Water
Matt Cardle


Jajan pengubat mata kecik during discussion IPC


It has been years tak makan jajan kat atas tu akur asa. Entah bila last aku makan Cloud 9. Apa tah lagi Crispy. Ye la, tak perasan pula kalau singgah mana-mana kedai mesra, ada jajan ni. Selalu aku sebat Kindo Bueno je.

Semalam (Isnin - walaupun hari ni dah rabu), adalah kali kedua aku pandu kereta yang amat laju. Mengejar sebuah Peugeot* 207 masa nak ke bandar. Ada awayday. Aku tahu aku kenal pemandu wanita itu. Hahaha. Sampai di bandar, saling gelak antara satu sama lain.

"Kak Misah rasa kenal je kereta belakang Kak Misah..." sambil gelak.

Alasan pandu laju oleh wanita pemilik Peugeot 207, kereta belakang pressure. Which is kereta aku la. Tapi alasan aku laju, sebab nak follow kereta depan. Haih

Kali pertama aku bawak super laju masa dah terlambat nak gi Runfest Cyberjaya.

Ranking Pemanduan Syaith#n Aku:
  1. Pecutan ke Runfest Cyberjaya
  2. Pecutan follow Peugeot 207

Baru dua kali je tau. Record saman laju masih clean. Like! 

Noktah

* Nota kaki : Peugeot disebut Pi-Jo with silent T bak kata housemate aku

LOVE, ZAID...

# inilah nasib sebab tidor awal malam tadi...

1 comment: