Friday, February 17, 2012

FEBRUARY 14

Here Without You
Boyce Avenue Cover

gambar stress during awayday

PLUS Highway
Malam 14 February, dapat lepak dengan shidan, nick & anam. Sangat super best. Aku pun dapat buat rekod baru dari Senawang ke Sungai Besi hanya 30 minit. Thanks to Anam sebab berjaya tambah adrenaline aku untuk buat rekod baru. 

Nailis
Malam mula dengan lepak di restoran Nailis Sentul. Sebagai seorang model, aku tak dinner. Hanya minum hot drink (tak ingat pulak air ape aku minum). Sembang punya sembang, semua dah mengantuk. Aku yang patutnya balik ke Istana Hinggap, tapi telah berjaya ditukarkan lokasi bermalam. Aku pun follow balik ke Somerset.

Somerset 1414
Sampai gosok baju dulu. Esok ada workshop kat kl convec. Selesai. Lepak tunggu Shidan sampai sebab nak layan movie. Aku tweet shidan "berak lama nau...". Shidan sampai. Start movie. Nick study dalam bilik (gila saiko, member lain tengok movie).

"Apasal dia lari?" Shidan tanya. 
"Baru start kot!!" Aku
"Ye la, kenapa dia lari dowh?" Shidan ulang
"Ko ni saiko, kan tadi dia dapat invitation card!" Aku balas

Ramai-ramai gelak. Sambung layan movie. Mata dah nak tertido. Movie kembali menarik. Gila suspend!!! Anam baru nak mula gosok baju kerja. Tapi gosok lama gila. Setengah jam pun tak abis-abis. Memang beginner! Hahaha.

"Korang tengok movie diam-diam bole tak? Kecoh mengalahkan movie..." Anam bersuara. Aku dengan Shidan gelak besar. Kena marah dengan abang long. Movie semakin menarik. End movie. Aku lapar. Berjaya habiskan Chip Ahoy stock Nick. Mengantuk semua. Balik bilik masing-masing. Aku tumpang bilik Shidan. 

Somerset 1410
Dah gosok gigi. Sambung gossip dengan Shidan. Banyak kali gak aku kena slow & kuatkan aircond. Siut! Mata dah tak larat. Aku senyap. Shidan berdengkur.

END

LOVE, ZAID...

# Movie yang Shidan, Anam & Nick (yang kadang-kadang tengok sebab cigar break) tengok malam tu: Breaking Dawn Part 1....

No comments:

Post a Comment