Monday, March 12, 2012

Yang Pertama

When I Was Young
Rizzle Kicks



First time naik MAS untuk domestic travel. Sebelum ni memang AA yang menjadi pilihan. Obviously sebab harganya sangat murah. Memandangkan ini adalah business related punya travel, aku pilih untuk merasa naik MAS.

21A - Landasan
Aku duduk mengenakan headphone Sony aku, tapi music tidak dipasang kerana belum berada di udara. Mata makin kecik. Sedar je flight dah ready to take off. Mak ai, 18 minit aku tidur rupanya tadi.

21A - Udara
Dah berada di udara. Aku pasang MP3. Ada majalah Going Places Malaysia Airlines dalam poket tempat duduk hadapan. Selalu baca eh, selak-selak Going Places AA saja, kali ini dapat selak Malaysia Airlines punya. Sehelai demi sehelai aku selak, terhenti pada muka surat "To Know Malaysia".

Baru Aku Tahu!
My sweet hometown was the First in Line once. Banyak juga rupanya. Sebelum ini aku tau Landasan Keretapi dan Penjara sahaja. But there were few more.

  • Telegraph connection PERTAMA
  • Government Hospital PERTAMA
  • Library PERTAMA
  • Museum PERTAMA
  • Post Office PERTAMA
  • Clock Tower PERTAMA
Ilmu, bisa diperolehi di mana-mana sahaja. Hatta pembungkus nasi lemak.

LOVE, ZAID . . .

# Chong Wei tarik diri semalam, Malek Noor mengakhiri zaman bujang hari ini....hmmmm

No comments:

Post a Comment