Tuesday, September 13, 2011

IDUL FITRI 1432H

Listening : Rolling in The Deep


Ni adalah gambar yang aku gunakan untuk mengirim ucapan lebaran buat kawan-kawan aku untuk tahun 1432H. Gambar ni aku dah edit sikit. Sebab gambar asal gelap. Biasala, photographer still learning time nih. aka abang aku. 

Alhamdulillah, small adjustment turned this photo to a good piece. I came from those who received the wish. Ah, gambar tak penting, yang penting ucapan dalam tu. Gambar tu just nak captured attention je. Berjaya or not, aku tak sure. 

Sedikit rasa tak layak untuk beraya tahun ni. Aku rasa ramadhan aku tahun ni gagal. Ntah mana hilang semangat. Allah menguji hebat sekali. Kalau nak dibandingkan, ujian tahun lepas yang aku terima lebih hebat. Tapi, ramadhan tahun lepas lebih memberi makna bagi aku. Kita bole cakap nak bangun 10 malam terakhir,or atleast malam ganjil. Kebenarannya, kita kena mula dari awal. Bukan dari awal ramadhan je, sebaik-baiknya dari Syaa'ban. Nyesal pun tak guna, moga dipanjangkan umur untuk bertemu ramadhan yang akan datang.

LOVE, ZAID...

# apalah sangat dunia ni, kalau bukan dengan keredhaan Pencipta...

No comments:

Post a Comment