Sunday, January 2, 2011

So Long 2010....

Cepat betul masa berlalu (ayat standard). Well, 2010 dah berlalu.

aku check2 balik, utk tahun 2010, takde wish list. hehehe. super cool!!!

tapi ada checklist brought forward from 2009. satu je lah. Brand New Car. Achieved!!!

Usha highlights utk 2010:

 Pernikahan Member Baik : Hazli & Azna 
< Ni mmg terbaik sbb 1st time in life aku jadi pengapit 3 hari berturut2. Dari hari nikah, reception pompuan & reception ongeh >
 The Broga Challenge
< Jenoh menunggu dak2 kumpul. ape2 pun, mmg best. tahun ni akan dimulakan dengan gunung datuk >

 Hari Melawat Kelantan
< Lepas 4 tahun, aku dapat gak visit klate. dapat jumpa parent farah. super cool >
 3rd place futsal challenge PPM
< FYI, aku tak main, aku team manager je. tu lah nasib kalu kaki bangku >
 The Sipadan/Mabul : My 1st Diving Experience
< terbaik!!!mmg nak pegi lagik pasnih. sgt best. penyu bnyk woh!!! >
 Aussie : My Adventure
< Gatai gi oz time winter. Rasakan >

Endau-Rompin : Go Green
< Pergh!!!Aku takkan padam memory terbaik nih >

yang lain2 ni, aku malas nak cari gambar. so aku tulis je lah. ape2 yg aku rasa highlight bg aku utk tahun lepas:

# dapat duit raya EUR20 dari K Nana
# kete yg baru beli 3 bulan terbabas di 1 Ramadhan
# Sahor Jamaie
# Join Usrah (smpai skrg still pegi)
# Dapat anak buah baru - Danial Zafran
# Eco Excapada - mmg best
# Energizer Nite run - nak repeat this year
# Retirement Tan Sri Hassan

Kamis mlm, tgk Semanis Kurma. Artis jemputan, Catrina Ross & Noryn Aziz. Both dah pakai tundung. So cun lah. Ustazah Norbahyah share 4 perkara yg setiap org perlu letak utk azam baru:

1 - Untuk diri sendiri
2 - Untuk kerjaya
3 - Untuk keluarga
4 - Untuk Ibadah

Super cool!!!

# mulakan sesuatu yg baru, improve mana yg kurang, capai mana yg belum....selamat tahun baru

No comments:

Post a Comment