Friday, January 7, 2011

SOUTH AFRICA PULAK


PEN - sangat sinonim dlm kehidupan seharian. alat yg digunakan utk merakam sesuatu maklumat yg penting. benarlah, setajam2 lidah, tajam lagi mata pena. mungkin saingan yg terkini, adalah komputer. tak pun perakam suara. still, bg aku, pen sgt penting. utk aku tulis perkara2 yg penting dalam kehidupan seharian.

Jam dah pukul 10:02 malam. Mata aku dah kecik sebenarnya. Tapi masih jugak nak tulis something. Dah agak lama blog ni kosong tanpa sebarang entri. Usahakan jugak la. Bnyk yg nak ditulis, tapi alasan, busy konon. Tak jugak sebenarnya. Lebih ke arah malas nak tulis. Cam ne la blogger bole malas nih? Aiseh....

Minggu depan, akan kehilangan seorg lagi geng "study group". South Africa, ko tunggu, kawan aku ni sampai nanti. Hahaha. InsyaAllah, ke sana for good. Walaupun terpaksa tinggalkan family kat Malaysia....dah, aku dah tak tahu nak sambung ape. 

Ape2 pun, teruk aku kena smlm ngan Ustaz M Nor. Nak buat camne, title President BUJANG dah di handover ke aku. Kawan baik dah kawin hujung bulan hari tu. Mmg lunyai aku kena smlm. Tp takpe, tahan je . Sbb aku still nak ilmu2 dari kawan2 semua. Yehaaa!!!!

SEMUA MUKA NGANTOK

NI LAH GENG2 YG MENGENAKAN AKU...TIMA KASEH

SO LONG FRIEND & ALL THE BEST
Bak kata ustaz, buat ape2 saja ikut HATI....kalu "SAMPAI HATI" nak buat kat sana, nanti org rumah kat sini "MAKAN HATI"....perghhhh

# ape cerita transfer aku ke SUDAN???!!!

No comments:

Post a Comment