Wednesday, July 7, 2010

eco xcapade

satu pengalaman menarik yg tak pernah lagi aku rasa and buat. eco challenge. timba pengalaman lagik. 

Lokasi : Empangan Batu, Batu Caves (dan sekitarnya)
Tarikh : 4th July 2010
Time : 7am until abis race ah...
Team Member : Aku & CK
Nama Team : Chaiyok!!! (ni CK yg letak ye...)


pagi2 lagik peserta dilepaskan. bermula ngan mountain biking (dlm hutan rimba), sambung cycling sampai ke batu caves, then caving, sambung abseiling, kemudian patah balik cycling, sambung ngan river crossing, dan penghabisan, kayaking. hebatkan??

tapi aku lagi hebat, buat yg 1st ye. mountain biking dalam hutan je. takpela, bukan rezki utk abiskan all the race. team mbr mengalami kecederaan fizikal dan mental. disengat lebah lagik. hilang daya membalancekan diri.

nak kata aku tak frust, bohong ah kan. mmg sedikit....eh, sikit ke bnyk ke, yg penting, aku frust gak ah. al-maklumlah, 1st time masuk benda2 mcm nih. cam2 dugaan gak. tp best sbb dapat kenal2 ngan mbr2 baru dari optimal. 



thanks to geng2 KOMA. ada gak gambar gue. hehehe...jambu weh.

overall, rating kegembiraan: sangat gembira....

ke bintang!!!

# sesungguhnya, rugilah bg org2 yg melihat kejadian alam, tetapi mereka tidak berfikir tentang kekuasaan Pencipta alam itu.....

No comments:

Post a Comment