Saturday, July 10, 2010

dabel trabel...will miss u ols

jumaat - 9/7/2010: hari terakhir budak2 intern kat ppm. pagi2 dah ada 2 3 org kerumun. salam bagai. sades lak gua. haha. tapi takde ah sadis sgt. biasa ah tu. rilek2 sudah.

hutang lom selesai, dabel trabel yg aku dah lama promise ngan bean. sampai dah makan hati mamat tu. tp, jumaat hari tu, berjaya gak. biasa la, program mlm aku sure start lepas isya'. lepas isya' terus gi MP. tunggu dak2 ni yg makan free di rmh rentap.


surprise...baru start masuk bilik karok. tiba2 dak2 ni bg hadiah kat aku. sempoi ah korg nih. tq so much tok adiah tu. sgt terharu menerima adiah dari u ols. nampak cam wa nak nangis kan? hahaha...terharu je. tq2


sesi karok yg dimulakan oleh najib. ntah lagu ape dia pilih mula2. di sambung oleh dak rentap. lagu untuk mu....pergh, khayal jap dgr suara dak rentap nih. malatop abis. amad menyambung sesi. cam biasa, cuba sebaik mungkin utk cover kesukaran menyebut R. aku ngan saini hanya mampu ketawa. so sori ma pren. i cant hold it anymore.saini? susahnye nak suro adik aku sorg ni nyanyi. tp berjaya gak. 3 perkataan kot. lagu M NASIR "SUATU MASA". tepat gak pilihan lagu aku nih. kehadiran lawan dabel trabel sgt lewat. hanya sempat mendendangkan 2 lagu shj. suara mantap seh. abg jamal mix shahir and mawi sket2. hahaha...we will berentap lagi bro.




abis karok, time utk lepak2 buat kali terakhir. slalu, lepas futsal, or bila aku balik kerja lambat, sure aku roger diorg ni utk lepak teman aku minum/makan. pasni takde gi. hahaha. lepak2 minum jap kat izzat jln hang tuah. and lastly, masa utk aku bg gift dari aussie. lama pending. tu je yg aku mampu bg guys. simpan molek2.

perkenalan yg singkat, dari aku seorg yg jahil, smpi jadi aku skrg. share sedikit ilmu yg ada pada aku. ngan korg semua. Alhamdulillah, syukur atas perkenalan ni. gurau senda, membuatkan aku rasa muda balik. hahaha. tak sedar diri dah tua. utk korg semua, all da best slalu....

husaini,thanks sbb jadi teman usrah aku. teruskan cari ilmu2 yg bermanfaat. share ilmu2 yg ada ngan kawan2 lain. mintak mahap gurau2 sluar ketat, kucing, dan lain2. thanks a lot to u. be a good son k. nak gi oversea roger. sudan ada kosong...hehe

amad, bro mintak mahap gurau kurang lebih k. dont be sad. u always be my man. teruskan berpenglipur lara. gurau2 silau n kucing tu, kira lebih kurang lah. will miss u a lot...muax2!!!

bean,ko mmg jambu di hati ku...hahaha. dabel trabel need to repeat k. slow down sket your playboy mode tu. berjaya sokmo...jgn lupa MAK ko tu k...

quek,abg mintak mahap ah. tak dan nak blanje mkn n naik kete baru. sampai dah abis intern. tak dapat2. dont wori. nanti time nak makan nasi minyak, naik k...special for u...

najib,safwan & rentap,blajar molek2. satu tahun je lagik. pasni, masukkan alam pekerjaan yg lebih mencabar. jaga diri elok2. hahaha

touching siak aku nye post kali ni. cam harem.

aku doakan korg suksess slalu. masuk petronas jgn lupa cari email add aku. roger2 k. ape2 yg kurang lebih, aku mintak mahap. mintak halal ape2 patut.

moga2 kita bertemu & berpisah kerana Allah. Moga2 slalu dirahmati setiap gerak geri.ukwah fillah...

ke bintang!!!

# rindu satu anugerah...

6 comments:

  1. waaaaaaaaa!!!!!
    cedih lagi sayu membacanya...
    thnx alot me bro...
    ur da MAN!!!

    ke bintang.
    :)

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaa!!!!!
    cedih lagi sayu membacanya...
    thnx alot me bro...
    ur da MAN!!!

    ke bintang.
    :)

    ReplyDelete
  3. haha... dan2 special.. da dok atas pelamin disamping bini yang cantik... pala dok pikiaq malam canne nak buek... pandang ke kami2 yang sengkek ni... derrr~~

    ReplyDelete
  4. amad: u my man too bro..
    syafique: takde bersanding dik...kata BAKIP

    ReplyDelete
  5. kau ni type muka-ganas-tapi-hati-kertas gak rupenye zaid.hahah jgn sedih2 bro

    ReplyDelete