Friday, April 2, 2010

weekend yg aha...superb




weekend yg aha superb buat aku. bnyk benor activities (plural). haha. ke sana ke sini. tp acara lari malam di cyberjaya adalah yg terbaek. mana tak nye, 1st time masuk nih. gemuroh gak le. risau mcm ne performance. but, Alhamdulillah, nak kata cemerlang, tak jugak. tp pueh hati la. walaupun target tak berjaya dicapai (chait...ni pun puas hati gak), tapi dapat abiskan larian 10km dlm masa 65 minutes, ok la kot...ok ke? adeh, jantung dah nak luruh aku rasa. teruskan jugak. kena saiko ngan  pelari2 yg ramai sungguh berjalan2 mcm nyesal masuk larian tu. 

ape2 pun, aku dapat gak abiskan. lari malam sambil headlite di kepala. walaupun tak pasang, dengan selamber je letak kat kepala. bajet bergaya la...hahaha.

tima kasih utk kasut power yg aku pakai. kasut cap ayam je, tapi kira bagus la tak tanggal mcm google ongeh. hahaha. 

lepas lari, dapat kenal mbr2 baru. dan juga, sudah diajal oleh mbr2 baru utk masuk lain2 acara...aku masih berpikir..takot nyesal lak tgh lari2...hahaha

terbaik lah yuhu.....

ke bintang!!!

# bnyk lak acara lari2 ni, tak pernah tahu pun...

2 comments:

  1. laa...aku x tau lak blog ko seloser nih...sesuai la ngan ko...

    siap ade channel youtube lagi....

    ReplyDelete
  2. ayat2 org loser mcm ko ET, bole diabaikan...hasad dengki dan busuk ati kat org lain. especially org yg tak pernah ganggu idup ko. kesian kat ko ET...

    cermin la diri...

    ReplyDelete