Monday, April 19, 2010

SELAMAT ULANG TAHUN, ABAH

ayahanda, selamat menyambut ulang tahun ke 63. setelah pemergian ibu 4 tahun yg lalu, kini tinggal abah seorg tempat menumpang kasih. jasa & kasih syg mu takkan mampu utkku balas. berat beban ini. walaupun nampak otai, tp jauh di sudut hati, aku tau abah tetap syg pada aku, dan anak2 yang lain.

ingat lagi time result spm kluar. abah org paling kecoh. sbb result aku tak seberapa, baginya. siap cakap, mcm ne nak masuk uni. tp, lepas roger2 pada kawan2 yg lain, baru la dia lega. result aku tak la teruk mana. hehehe.

usik mengusik antara aku ngan abah, mmg terbaik. gurau senda yg biasa2. usik mengusik manja. cuma abah ni hati nye halus. suka simpan dlm. tempat meluahkan dan berkongsi, adalah aku. sesuatu yg istimewa utk aku.

utk abah, zaid tetap syg abah. zaid mintak ampun & maaf utk segalanya. semoga Allah panjangkan usia, murahkan rezki, di Rahmati olehNya sentiasa. Amin...

ke bintang!!!

# abah penah nak join aku gi karoke...abah abah...hehe

1 comment:

  1. goose bumps. gambar roda tiga? koala likes this.

    ReplyDelete