Tuesday, April 20, 2010

it wasn't good for me

penat amat. mohon kekuatan dari yg maha Esa. kembalikan semangat utk berjuang. lemah gila badan. sah2 smlm tido jam 4am. hari ni lak tak tahu la pukul bape leh tido nih. isya' pun tak performed lagik nih. sambung buat copy of 500 cds. dah mcm cawangan cetak rompak dah aku nih...

bilik pun dah tak rupa bilik dah. org lain pun ada 24jam gak. tp kemana hilang jam2 yg Dia berikan padaku? adeh. takot lak tiba2 dlm bilik ni ada ulau sawa ke. i am no longer domestic, as SN said.
sempat gak aku titipkan isi hati yg sedang berduka lara sbb ya Allah, amat bz this month. tak tahu how to handle the pressure. sape2 yg terkena tempias, aku nak mintak mahap kat sini. i m so so so sorry. dont meant it at all k. rasa cam kena bully je.
tadi siang, handled a workshop session for internal group of staffs. penat amat aku. sah2 tido jam 4am smlm. hari ni kena lead the event. naik weng otak aku yg dah mmg sedia weng nih. emosi kurang stabil. ada yg sibuk2 tanya what happened on last Friday. suro aku rilek2. ala, dapat cuti hari jumaat, lg mau cakap bnyk. hv commitment with the family bagai. like i don't have my own family. aku dah bape lama tak balik kg. yg dok sejam setengah dari melaka ni pun, nak cuti panjang2. gi mampos semua. emosi makin membara bila igt2 balik.
boss lak asyik, zaid, zaid, zaid. penat la saya boss. saya pun human being. takat dapat merit tu, tak dapat pun takpe la. janji saya tak penat. dah la event organizer nyaris2 kena ngan aku tadi. ingat aku ni kuli2 korg ke? demit btol. hahaha...emosi masih tak stabil mlm2 nih.
alangkah baik kalu aku dapat jadi mcam ongeh. yg diri tak lekang ngan masjid/surau. tak lekang dari Quran. hebat, pada pandangan mata aku la. admire ko. insyaAllah, akan jadi seperti mu. ntah bila tak tahu la. kawe sdg berusaha. bukan mudah nak jadi baik ni. cabaran amat besar.

for a start, aku burn kan cd bakip yg 500 copies ni...

ke bintang!!!

# ni la akibat tinggal lama ayat2 suci....Al-Quran

2 comments:

  1. kenape entry ni macam jiwe kaco zaid? apa jadi tuan?
    weekend ni ko kemas ler bilik, next week coti panjang balik ler tepeng!

    ReplyDelete
  2. jangan lama-lama sangat tinggalkan Dia yer :)
    Pembaca baru blog awk. salam kenal :)

    ReplyDelete