Thursday, April 15, 2010

antara cinta kamu dan DIA

masing2 mencari cinta utk diri sendiri.
lihat kiri.
lihat kanan. 
aku? antara salah satu
yg masih lagi mencari cinta
cinta utk hati
dan cinta utk jiwa

fikiran aku dijentik
tersedar dari angau
terbangun dari lena

aku masih sendiri
hati masih sepi
utk siapa jiwa ini
utk siapa rasa ini
utk siapa cinta ini

pikiran aku melayang lagi hari ni. mungkin rindu pada seseorg. yg istimewa dlm hidup aku. asyik teringat tentang nya. adeh...mungkin kah ada cinta utk aku dlm hatinya? susah nak cakap. susah nak agak. aku tak pandai dlm bab2 mengagak cinta cintun ni. lurus bendul sket. hahaha.

dah lama tak dapat msg dari dia. hati rasa rindu. bila jumpa sgt serasi. hilang segala resah. aku harap dia cinta yg aku cari. bg aku....kau teristimewa...pergh, jiwang karat lak gua tgh2 hari kamis nih.

susah nak cakap pasal hati nih.pelik.kadang2 ada rasa.tapi slalu takde rasa.hati kering? mungkin jugak. bak kata org, "dalam hati ada taman"...cam siot. berfikir2 tentang masa depan. baju pun dah basuh smlm. selesai. esok kerja satu hari lagi. then balik kg. mlm ni nak kemas barang2 utk berjalan jaoh esok. rindu pada kg....

ke bintang!!!

# cuti2 ni tulis blog best gak

No comments:

Post a Comment