Saturday, January 23, 2010

= > sesi puji memuji

baru satu hari tak update blog. terasa seperti dah setahun lamanya.haha.yoyo-o.

hari ni nak citer pasal citer best. sepanjang 5 hari lepas, benda ni terjadi. gi canteen waktu pagi, bila jumpa org, org akan cakap benda ni. kat opis pun, bila org datang and jumpa, cakap benda yang sama. naik kat planning department pun org cakap benda yg sama.eh eh..btul ke nih?

apis: sudah2 la tu tak makan, dah kurus dah...
sam: kurus benar bang...
fauzi sanudin: ko makin kurus ni. share sikit tips. aku 2 tahun nak turun satu kilo pun susah.
shazli: weh, ko nak bg tinggal tulang ke?
faiz: bdan ko susut.tapi kelakar, kaki besar, badan kurus.. (ni statement paling biadab)

"cukup2 la main futsal tu, kang tinggal tulang je ko" - statement ni aku tak ingat sape cakap

haish...dah kering sgt ke aku ni? ye la kot. baju dah longgar, sluar dah longgar. ni kesan sakit teruk hari tu la ni. tp ok je.

macha, ko dah kurus nanti, baru datang jumpa aku.tgh2 ko gemok ni, jgn jumpa. aku segan ah...hahahaha

ke bintang!!!

# nak kurus? minumla teh herba org kampung...

No comments:

Post a Comment