Sunday, January 17, 2010

= > kisah menyambut besday sayra

macam biasa, rutine kawan2 single kat opis, celebrate besday kawan2 lain bila sampai waktunye. aku pun yg dah lama tak hang out ngan kawan2, took the opportunity utk lepak2 skali. lama gak aku tak kluar hang out. 3 4 bulan gak la. bnyk gak movie yg aku terlepas. hoho

from right:as, kimah, amie (blkg), sayra, fesal (blkg), hasri, mapen & mutar
tepat 12tghmlm, kek dihantar masuk ke dalam bilik. bertambah la umor seorg lagi kat muka bumi ni. cari la tuan punya umur baru kat gambar tu
from left: mapen, mutar, aku & hasri
sambil2 gadis2 memotong kek, si jejaka sambung lagu rowk, ranggi metropolis. tgk muka sorg2 lepas geram. aku lak ngan takde suara, belasah je. janji happy.
aku tak ingat la lagu ape yg aku nyanyi time ni. penuh perasaan. mcm lagu "teman terulung" yg disuruh sambung oleh amie sbb dia penat. hoho
from left: mutar (blkg), hasri, aku (blkg), sayra, amie (blkg), kimah & as

masa ni tgh nyanyi lagu besday buat sayra. hoho. wat a pleasent moment with friends. sakan melalak sampai suara ke laut. haha. tapi paling best, sayra pilih lagu "From This Moment" by Shania Twain. tu la 1st time aku tgk vid clip tu. terus berantu. hari2 kena dengar n tengok. aiseh.

to sayra, hpy besday.

ke bintang!!!!

# tak sehat pun sanggup kluar utk celebrate besday sayra

3 comments:

  1. tenkiu sbb eventho tak sihat pon bleh kuar celebrate besday i..tapi tak sihat tak sihat pon still nyanyi okey..tapi notty mlm tuh sbb org lain nyanyi die pon nak nyanyi..ee gggerrammm..

    ReplyDelete
  2. hahaha....mlm tu mmg i tgh gila sket.overdose kot.overdose tido.1st time nyanyi embun tak sampai...suara dah takde.ada org pilih lagu awie suro nyanyi

    ReplyDelete