Thursday, August 23, 2012

FABULOUS 4

Layar Impian
Ella
 
From left: Hajar & Hafiz
SN
 
Do I look fat?
Yes, replied the waiter innocently.
 
Kalau aku jadi orang yang bertanya tu, surely akan stress. Tapi memandangkan aku hanya orang yang mendengar, aku hanya gelak besar. Itulah, gatai bebenor bertanya soalan yang bukan-bukan.
 
Bukan salah waiter tu. Selepas gelak besar, kami buat post moterm pasal jawapan waiter tadi. Semua bersetuju yang waiter tu assume soalan tadi was "Do I look good?". Ni bukan nak jaga hati kawan punya pasal, tapi ni betul. Jarang-jarang orang tanya soalan yang mula-mula tadi.
 
By the way, sesekali jumpa, banyak je cerita yang menarik. Secara rasmi, Hafiz dah menamakan kami, Fabulous 4. Sebenarnya nak sebut Fantastic 4, the movie tu, tapi dia tersasul. Macam-macam.
 
EMO is ME
 
Gambar ni telah menimbulkan ketidakpuasan hati beberapa orang kawan-kawan terdekat:
 
Bro, tak yah la letak gambar zaman muda - by Husaini
You nampak macam Alien - by SN
 
Aku senyum sudah. Betui la kot, HL membantu, gua nampak muda 10 tahun. Hahaha

Ramadhan 1433H
# buffet ramadhan at The Apartment was great, the food of course...
# eid mubarak to all

4 comments:

  1. eh br prasan kwn Hajar rupenyer..

    ReplyDelete
  2. may be, si Pentanya can tweak the question to the correct one next year - "Do I look nice?" so that the answer received will be "Yes". Jgn next year, Si Penjawab standardised his answer to all questions to be "No", sudah!!! ~ dont think si Pentanya can bear dabel embarassment!!!

    ReplyDelete