Saturday, April 30, 2011

NIGHTMARE RACE?

LOCATION : LIVING HALL
SONG : INSPEKTOR REMOS

Oh, lama aku tak berjaya menulis di dada blog. Mana hilang masa-masa terluang? Buat benda yang bukan-bukan rasanya. Sedang menulis blog dari sebuah laptop yang baru. Laptop yang hanya selebar 10 inci. Pinjaman belaka. Tak mampu nak beli sendiri. Terima Kasih kepada abang kandung....

Huh, rasanya ramai yang tahu pasal Enegizer Nightmare Race 2011. Well, maybe aku sedikit bertuah. Yang berbanding yang lain. Datang ke SIC dari jalan belakang, semuanya mudah bagi aku. Alhamdulillah. Cuma yang sedikit sengsara, masa nak collect finishing goodies. Oh, satu lagi, water point satu je. Dah la aku ni tak prepare langsung utk this race, sendiri paham-paham la...

Ape-ape pun, aku tetap enjoy with the run. 90 minit utk 11km. Agak sampah larian aku nih. Kena improve lagi nih. Next Saturday ada KL Towerthon...lantak la, tak training...



Dapat berita gembira, ada kawan yg bertunang pada malam race nih. Tahniah.

# pergi jauh wahai kau malas...

LOVE, ZAID...

1 comment:

  1. hi zaid...ada dgr crita yg xdpt tshirt and cert on tht nitemare run tuh.dorg refund blk duit ke?btw,ada sesapa kwn awk yg minat xtvt lari berlari ni x?(pmpuan).sy minat tp.....tak best jgk lau lari sorg2 ni.

    ReplyDelete