Sunday, April 5, 2009

= > lakukan untuk diri anda

percaya atau tak, aku dah buat sesuatu untuk diri aku nih.kira nak puaskan hati sendiri la. ape kaitan ngan gambar semangkuk nasi kat atas tu? memang ada kaitan. well, sampai sabtu 4/4/09 - tengah hari, maka pecahla record aku yang tak sentuh n tak makan nasi dari 26/3/09. disebabkan terlalu lapar dan hanya nasi yang dibelikan oleh agent2, aku kena la jugak makan. bukan ape, takut pengsan pulak sbb perut mmg kosong lansung. maka secara rasmi, aku telah merasa butir2 kabohidrat selepas hambar 9 hari.hoho.

ape kaitan ngan photo yang ni pulak. just nak stress kan lagi, sedangkan nasi putih pun aku tak jamah, ni kan pula nasi yang bnyk lauk nih.hahaha
macam ne aku survive?well, sarah (officemate aku) pun pelik mcm ne aku leh bertahan. aku cakap senang jeh, kena ada passion utk buat something and tak sangka lak aku ada that passion. lakukanla utk diri anda sendiri...
ke bintang!!!


1 comment: