Monday, April 20, 2009

= > the earliest brthdy wish ever


di atasa rasa prihatin, rakan ku ini telah wish besday aku awal sehari - alasan yg diberikan "aku takot terlupa wish brthdy ko..." tak pe la - syukur ada yang ingat - lambat ke cepat ke - wa tarak kesah punya - tak wish pun takpe - melupakan aku pada usia yang akan bertambah satu digit lagi - hish


umor dah meningkat, perangai mcm budak2 lagi - aku petik kata2 Nisa Yahya, yg bakal jadi dinasor kat EIB section tingkat 57,PETT 1 - "kanak2 tak cukup kasih sayang" - kata2 ni telah ditujukan pada aku dan 2 lagi rakan2 ku, Mapen & Usop, masa PIPE program - mendalam maksud - tapi mcm biasa - kitorg buat kering2 jeh.






oh ye - aku berkongsi hari lahir bersama 3 lagi rakan yang aku jumpa (actually 4). meh aku curi gambar diorg and upload kat sini meh.



yang pertama : Latifah Rohaniah (siap bg nama penuh lagi) 21/4/1983
satu English course masa petronas program in year 2003 kitorg dapat tahu yang we are sharing the same birth date - until now - we not even missing to wish each other


yang keDUA : Najihan M Ali (21/4/198x) aku tak tahu exactly tahun bila dia ni lahir - well, join petronas pada hari yg sama 2/10/06 and been posted to the same OPU - PICL - tahu kitorg sama birth date bila hari aku cakap "brthdy aku 21/4" jihan balas "ko bior btul? main2 ek? sbb brthdy aku pun 21/4..) maka kitorg tahu la brthdate ktorg sama

dan ketika ini - si jihan sedang maternity leave selepas hempas pulas utk melahirkan sepasang bayi kembar yg cute - hehe - Najya Hannah (kiri) & Nijad Hayyan (kanan) - were born on 9th April

yang keTIGA : Monica Ubin (21/4/18xx) hehehe
this is interesting - how did i figure out that she is having the same brthdate with me? hmmm...she is a secretary and she required my HP number - 013 3XX2104 - she responded "that is my brthdate, ur last 4 digits.." and i told her "its mine too..."
i still have another one - member kampung aku - azri - i dont have his photo with me - but i still remember him - 21/4/1983
to all - wishing you happy birthday & semoga success slalu
it is a fun sharing brthdy with others that u know rite? haha
ke bintang!!!

1 comment:

  1. terharu aku sbb posted in this blog.. hok hok... aku tahun 1981 la.. dah tuye...

    ReplyDelete