Monday, April 20, 2009

= > 21 + 4 + 1983

memandangkan hari ni adalah tribute to hari lahir aku - aku test la game yang ada kat FB - tak penah2 try - kali ni nak test
game name : Singkap Rahsia Nombor Lahir Anda
tarikh Lahir dimasukkan : 21 - 4 - 1983
maka keluar la result:
21 + 4 + 1983 = 2008

2+0+0+8 = 10

1+ 0 = 1


Nombor Tarikh Lahir anda ialah 1
aku skroll ke bawah utk baca:
1 . Ketulenan

Hadir dengan idea baru.Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri.Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.Mereka suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasannya adalah pemimpin atau boss.Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik mereka.


meh aku comment sket:
1. game ni mmg nak bg org up je ke? sbb semua benda baik jah - yg buruk takde ek?
2. Idea Baru - mungkin la, tapi takde la baru pun sbb slalunye duplicate dari hasil bacaan jeh
3. Paling Jujur - ni aku takmo komen lebih2
4. teknik diplomasi - tak brape la nak paham ape kejadah maksud ayat ni
5. suka mgambil inisiatif - dah terpaksa kot, kalu melangut jeh susah la
6. mjadi yg terbaik - ni aku stuju - setakat ni ke-2 terbaik. ah, kira terbaik gak le
7. pemimpin/boss - ni aku tak penah test lagik - takot jadi bossy or bosan lak nanti
8. AYAT TERAKHIR - ni mmg tepat.aku sgt la susah nak kerja dalam group - sbb aku rasa mcm aku bagus gila - aku penah story benda ni kat facilitator dlm 1 prgm - there where i decided to be pendiam and tried to be follower - its tough actually.
lagi satu - aku tak tahu nak comment pasal KETULENAN - mmg la aku tulen.
i was expecting something bad on me in this test - hehe

latest photo with my nieces - ira & ika

ke bintang!!!

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku bagi wish xnak letak komen. xpe zaid. xper... A tribute to ajai ke hape. Ok gak...

    ReplyDelete
  3. Aku bagi wish xnak letak komen. xpe zaid. xper... A tribute to ajai ke hape. Ok gak...

    ReplyDelete