Friday, December 16, 2011

MEGI KETAM BISTRO

PUMPED UP KICKS by FOSTER THE PEOPLE



Megi Ketam, Kuala Dungun
 
Kesempatan yang diberikan untuk pertama kali menjejakkan kaki di PPTSB amat-amat mengujakan aku. Sering dibanding-bandingkan oleh En VP, tapi belum pernah sekalipun melihat, sekompleks mana loji ini. Dua hari di sana, seperti anak kampung yang baru pertama kali masuk ke kota. Semuanya aku tanya. Menarik, walaupun sedang musim tengkujuh.

Alhamdulillah, ada buddy yang sudi bawak aku (walaupun aku yang drive kete aku sendiri), gi makan kat tempat yang special sikit la. Ye la, dah jauh-jauh datang, takkan nak makan pizza je.

Megi Ketam. Aku suprised with this menu. Sebab member aku ni ajak gi makan ketam. Sampai-sampai, megi ketam rupanya. Aku dah bajet-bajet makan seafood during musim tengkujuh. Rupanya megi kari + ketam. Super sedap!!!

LOVE, ZAID....

# Allah tidak akan merubah nasib sesuatu kaum, melainkan kaum itu sendiri...

No comments:

Post a Comment