Friday, February 5, 2010






terasa nak upload few photos during christmas visit at singapore. trip of the year la kiranye nih. we got nice stay over there. the hotel room was awesome. incredibly big. siap 2 tingkat lagi. amused kejap.






gambar 1: ni siap2 nak gi jalan2 tgh2 mlm (paul smith & levis)










ni kira kesinambungan gambar yg kat atas tu. tgh nak pakai kasut putih gua yg supermodel tu, syafiq snap photo nih.padahal aku yg suro dia snap.
.
.
.
.
.
.
.
gambar 2: santa barbara shoe





baru lepas balik from big shopping for the day. muka sorg2 dah penat. dah supa ayam penyek dah.


gambar 4: gua cuba jadi ganas (next to me, syafiq)









nite walk at orchard road. dah tgh2 mlm baru nak berjalan2. how do i look? hahaha...

gambar 5: from letf (ikram, fiena, gua, diyana, syafiq)











1st nite masa sampai singapore. gi dinner kat riverside point. dekat ngan clarke quay. yum3

gambar 6: left (syafiq, di, wok, fiena, gua, diha, fira)













oyeah...here comes the hooters dudes. what a pleasent nice photo. tq mr ikram

gambar 7: penat ah nak ulang balik nama....










ni la clarke quay yg gua cakap kat atas tadi tu. cabang besri 4 batang kat belakang tu, actually ball reverse bunjee...kat kl tower ada dulu. skrg tak tahu la ada lagi ke tak.




gambar 8: masa ni dah makan ke blum? rasa dah kot...






lepak kat tepi tangga pun jadi la. dah penat amat berjalan.tumit gua dah letih amat. yg lain tgh sakan bergambar kat singa besau...




gambar 9: mcm ne diyana with highheel hari tu...adeh



.
.


ada gak gambar aku seketul kat kawasan ni. al maklum lah, camera gua org lain pegang. seronok main2 ngan slr. tpi kena blajar lagik..gambar gua blur je nih..hehe




gambar 10: santa barbara shirt & soda 3 1/4 jean short

.
.



gambar candid nih...tapi aku as supermodel, sentiasa bersedia dengan paparazzi....
.
.
.
.
.
.
.
gambar 12: ape kes fira? penat?.
.
.
.
.

ni kira pic of the trip nih. the wall was so nice. haha.
gambar 13: kandahar street, singapore







.
.
.
.



ni dah tak larat nak bergambar dah time ni. jauh benau berjalan. malay heritage at singapore. near jalan bugis area.
gambar 14: aku tetap kelihatan ceria. baju dah penuh peluh.




.
.
.
.



still at jalan bugis. nice building color. haha..ni warna ape? orange? ke merah?
gambar 15: umbro sandal (orange color)






.
.
.



the bugis square..btul ke tak aku hentam je.

gambar 16: baru sampai, muka fresh lagik






.
.




sang cousin aku cakap gambar ni mcm kat klcc lrt.siot nye budak.tapi aku tgk pun mcm lebih kurang klcc lrt gak.

gambar 17: VINCI sunglass, SBPC shirt, SODA jeans, UMBRO sandal













end trip of the year 2009. what for 2010? insyaAllah, ada rezki lebih, jauh sikit terbang...nak rasa winter lak...
.
ke bintang!!!
.
# post paling byk pic...rasanye post lepas pun kalah nih

No comments:

Post a Comment