Friday, February 5, 2010

= > highlights of year 2009

hari raya family gathering: kuala kurau, perak

buka puasa reunion umacc02-06: kenny roger klsentral
trip to teluk chempedak: padang kuantan
majlis pertunangan: tapi adik gua la

sedar tak sedar, baru je berlalu tahun 2009. dengan kata lain, dah bertambah la umor aku setahun lagi.
ujian dari Yg Esa, 6 hari aku demam teruk. ni baru ok sket. seperti kata Kunk, Dia nak hapuskan dosa2 kita melalui kesakitan yg dihadapi. aku sgt setuju.mmg sengsara la aku utk 6 hari tersebut. dan dah 3 hari aku tak makan.badan dah keding amat.2 kali jumpa doctor. bermacam ubat diorg bg. adeh...masuk terasa sakit sendi2 aku ni....
.
paling tak sangka, berat badan pun drop mendadak. turun 5 kilo. ada la yg mana2 kawan2 dapat lagi 5kilo ni. entry ni patutnya aku published somewhere awal january 2010. tapi sibuk sgt agaknye, sampai ni baru sambung balik. ada yg few ayat2 kat atas tu, meant during aku demam time la.
.
bnyk yg jadi during 2009. semua dlm kotak kenangan aku. aku simpan kemas. supaya slalu segar. aku sisipkan sedikit dlm sesawang blog aku yg simple. moga2 aku segar ape yg terjadi dulu2.
.
ape2 pun, yg lepas jadikan teladan, moga yg akan datang, membawa lebih erti dlm kehidupan, membawa lebih pengalaman dlm kehidupan...
.
ke bintang!!!
.
# biar lambat, jadi update...(al kisah tak tido lagik)

No comments:

Post a Comment