Friday, December 26, 2008

= > balik kampung

aku dah cuba upload gambar ni bnyk kali. akhirnya, hari ni aku berjaya upload.ni la gambar yang telah diambil oleh ED yang balik kg sama2 ngan aku time christmas.haha. no scandal,no controversi.
tak silap aku kitorg snap this pics kat hentian ladang bikam.masa utk berhenti, rehat jap, merokok jap,membeli buah2an kejap.memandangkan aku pun dah melelong 2 3 kali ketika memandu.
ada satu rahsia yang fendi tak tahu time nih. roadtax kete aku mati.haha.asal jalan sesak je,aku dah cuak. kot2 ada road block.haha
buat edy, kalu hang baca - aku terpaksa merahsiakan ni dari ko.wakakakka.
ape2 pun, lepas balik je, hari jumaat tu aku dah gi amik roadtax.so, kete aku dah tak illegal dah.

sweet je gambar aku ngan edy ni.nanti masing2 kawin,bergambar ngan bini je la dalam kete
aku yang makin gemok

buat yang akan pulang memandu di jalan raya atau pun di lebuh raya, berhati2 memandu k
ke bintang!!!


3 comments:

  1. Erm...tak silap aku banyak dah baju yang ko pakai pattern yang sama..aku rasa ko ada color putih, hijau dan biru...ermm maksudnya buy 1 free 2 kah?...hahahhaha mesti ader sale nie...kakakakaka..neway nice shirt

    ReplyDelete
  2. bukan:

    1 = RM 19.90
    tapi 3 = RM 50.00

    so aku beli je la 3
    haha
    yang penting ape?...lu pikir sendiri

    ReplyDelete
  3. name manje die edy.sungguh tak sangka..euww gay!

    ReplyDelete